Suvi Teräsniska - Joulun henki 2021-konsertti

Muuruveden kirkko

Suvi Teräsniska kattavalle joulukiertueelle.

Taitavana laulajana ja koskettavana tulkitsijana tutuksi tullut Suvi Teräsniska lähtee perinteiselle ja toivotulle kirkkokiertueelleen joulukuun alussa.

Kahdellakymmenellä paikkakunnalla vieraileva Joulun henki 2021 -kiertue alkaa Mikkelin Tuomiokirkosta keskiviikkona 1. joulukuuta ja päättyy Ouluun, jossa Karjasillan kirkossa päästään nauttimaan Joulun henki -konsertista keskiviikkona 22. joulukuuta. Liput Muuruveden konserttiin ennakkoon www.ticketmaster.fi.

– Joulukonsertit ovat yksi oman jouluni kohokohdista, ja edellisestä kiertueesta alkaa olla aikaa jo kolme vuotta. Nyt tuntuu erittäin hyvältä päästä upeiden kirkkojen ja koskettavien joululaulujen kautta tuomaan joulua kuulijoiden sisimpään, Suvi Teräsniska sanoo.

Tilaisuuteen voi osallistua enintään 900 henkilöä.

Järvi-Kuopion seurakunta, Muuruvesi

Warner Music Finland