Kuopion ev.lut. seurakuntien juhannusjuhla Poukaman leirikeskuksessa

pe 24.6. klo 18.00 – pe 24.6. klo 20.00
Juhannuskokko

Poukaman leirikeskus

Ohjelmassa: Lipunnosto klo 18, kokko, yhteislaulua, puuhaa lapsille.

Kanttiinista ostettavissa kahvia, mehua, pullaa, grillimakkaraa.
Kahvi ja pulla 2 €, grillimakkara ja pillimehu 3 €.

Maksuton linja-autokuljetus Kuopion Tila-Auto Oy. Kyytiin voi nousta kaikilta paikallisliikenteen pysäkeiltä. Autoissa kyltti Poukaman juhannus sekä reitin numero.

AUTO 1:
klo 16.45 Neulamäen kirkko-Lohkaretie-Särkiniementie 18 pysäkki-
klo 17 Tasavallankatu -Siikaniemenkatu-Valkeisenkatu-Huuhankatu-Niiralankatu-Tulliportinkatu-Maljalahdenkatu (Kaupungintalon takaa).
klo 17.20 Maljalahdenkatu (Kaupungintalon takaa)-Puijonkatu-Kellolahdentie-Kallantie-Poukama.

AUTO 2:
klo 17 Puijon kirkko-Taivaanpankontie (Retkeilijäntien suuntaan)-Sammakkolammentie-Ahkiotie-Suurmäentie-
klo 17:15 Rypysuontie-Puijonsarventie -Metsäkummuntie-Lakeissuontie -
klo 17:25 Kallantie-Poukama.

AUTO 3:
klo 17.10 Maljalahdenkatu (Kaupungintalon takaa)-Puijonkatu-Asemakatu-Pohjolankatu-
klo 17:15 Lönnrotinkatu (Ampiaisen edestä)-Kullervonkatu (Saariaitan edestä)-Pohjantie-Saarijärventie (parittomien puoleiset pysäkit)-Kellolahdentie (käy päätepysäkillä)-Suurahontie-
klo 17:35 Pihlajaharjuntie-Kallantie-Poukama.

Paluu klo 20.05 alkaen samoja reittejä.

HUOM! Yksityisautojen pysäköinti Kallantie 7 Pohjois-Savon katsastuksen paikoitusalueella, josta linja-autokuljetus Poukamaan. Poukaman leirikeskukseen ei saa ajaa omilla autoilla.

Järjestelyistä vastaa Puijon seurakunnasta Elina Knuuttila, Outi Keskisipilä ja Jaana Kärkkäinen.

• Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Alavan seurakunta, Kallaveden seurakunta, Männistön seurakunta, Puijon seurakunta, Tuomiokirkkoseurakunta

Kappalainen
Puijon seurakunta
Taivaanpankontie 3
70200 Kuopio

Virkavapaalla 1.2.-30.6.2024. Sijaisena Malla Lepistö.