Nuorten yö kirkossa

pe 23.9. klo 15.00 – la 24.9. klo 13.00
Nilsiän kirkko ulkoapäin. Iso kivinen kirkko.

Nilsiän kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Nilsiä here we go! Ilmoittautuminen päättyy 9.9.2022 klo 23:59.

Hyvää yhdessäoloa, laulua ja erilaisia toimintatuokioita. Nukumme kivikirkon lattialla ja tarkemmat ohjeet lähetetään ilmoittautuneille noin viikkoa ennen tapahtumaa. Tapahtumaan kuuluu Park 7 trion gospelkonsertti.

Tapahtuma on ilmainen, mutta jos perut osallistumisen ilmoittautumisen 9.9. jälkeen peritään 11€ maksu.

Kuopion keskustasta tuleville järjestetään yhteiskuljetus (Pitkälahden ABC klo 16, keskusseurakuntatalo klo 16.15 ja Puijon kirkko klo 16.30). Tapahtuman ohjelma alkaa klo 17.15 ja päättyy lauantaina n. klo 13, jonka jälkeen yhteiskuljetus lähtee takaisin Kuopion keskustaan. Tapahtumaan voi osallistua, myös omin kyydein.

Olet tervetullut mukaan!

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Kuopion seurakuntien nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä