Alavan ROK 2 -leiri

pe 10.2. klo 18.00 – su 12.2. klo 13.00
kaksi pinkkiä piirroshahmoa. Toisella kädessä kirja ja toisella Risti.

Hirvijärven leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ryhmänohjaajakoulutus jatkuu luovaan suuntaan!

ILMOITTAUTUMINEN AUKI 9.–1.2.2023

Ilmoittautuneille ja heidän huoltajilleen lähetetään leiriä edeltävänä viikkona leirikirje ja leirin alustavaohjelma!

Nyt mennään ryhmänohjaajakoulutuksessa astetta luovempaan... OLETKO VALMIS?

Alavan ryhmänohjaajakoulutus alkoi viime syksynä ROK 1 -leirillä. Tervetulleita mukaan ovat kaikki rippikoulun käyneet n. 15–20-vuotiaat. Koulutus on ilmaista. Olit sitten vasta-alkaja tai jo useamman vuoden käynyt niin aina opit jotain uutta. Koulutukseen voi myös osallistua keskenkaiken, mutta esimerkiksi isosten karsimisessa vaikuttaa koulutuksen määrä.

Leirille lähtö tapahtuu pe klo 18.00 Alavan kirkon yläparkkipaikalta. Pääset bussin kyytiin myös Särkiniemen kirkon pysäkiltä (klo 18.10) ja Neulamäen kirkon alaparkkipaikalta (18.15), minkä jälkeen jatkamme matkaa Hirvijärven leirikeskukseen. Palaamme leiriltä sunnuntaina lähtöpaikoille seuraavasti: Neulamäki klo 12.45, Särkiniemi klo 12.50 ja Alava klo 13.00.

Tarkemmat tiedot lähetetään ilmoittautuneille leirikirjeessä, mutta mielellään vastataan etukäteen jo leiriin liittyviin kysymyksiin. Yhteystiedot löytyy alta.

Tule rohkeasti mukaan ja ole valmis ihmettelemään!
Terveisin Alavan nuorisotiimi

#alavanrok
#alavannuortentoiminta
#alavannuortenleiritjaretket

• Nuorille Nuorille

Lisätietoa Alavan nuorisotyöstä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

nuorisotyönohjaaja
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.

nuorisotyönpappi
Keihäskatu 5 B