Hijaisuuden kirkkopolku

to 30.3. klo 10.00

Kaavin seurakuntatalo

Tule suunnittelemaan uutta toimintaa!

Hei,

tervetuloa uudet ja tutut Kaavilaiset suunnittelemaan uutta toimintaa Kaavin alueseurakuntaan. Hijaisuuden kirkkopolku kootaan Kaavin alueelle kesälle 2023.

Kaavin alueseurakunta haluaa kysellä seurakuntalaisilta, millaisia kokemuksia tai kohtaamisia heillä on ollut ajansaatossa seurakunnan erilaisissa tilaisuuksissa tai toiminnoissa. Meitä kiinnostaa erilaiset paikat, kuten kodit, yleiset tilat, metsät, rakennukset, pellot, näytelmät, runot, kotiseurat, vihkimiset, kasteet jne , joissa seurakunta on ollut osallisena. Meitä kiinnostaa todella kaikki tapahtumat, tai paikat koko oman alueseurakuntamme alueella, joilla voisi olla yleistä mielenkiintoa. Onko ollut kommelluksia, tai superonnistumisia. Meitä kiinnostaa Kaavin seurakunnassa toimineet erilaiset persoonat koko alueseurakunnan alueella kuten entiset papit, Palho, Evijärvi, Väätäinen jne, viranhaltijat esim kanttori Ilves, tai luottamushenkilöt, tai muutkin ihmiset, jotka liittyvät tavalla tai toisella seurakuntamme toimintaan. Ottakaa rohkeasti yhteyttä, jotta saamme kerättyä seurakunnastamme mielenkiintoista historiaa ja sitä kautta hakea seurakuntaamme uudenlaista toimintaa. Jos kiinnostuit ja sinulla on mielenkiintoista sanottavaa, vaikka kuinka pientä kiinnostavaa, niin vastaa suoraan minulle sähköpostilla. untoh.karkkainen@pp.inet.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Marjaanan sähköposti on; marjaana.makinen@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä,  jos haluatte lähettää ideoitanne hänelle. Yritän koostaa vastauksitanne jotain uutta mielenkiinoista, jota voidaan käyttää seurakuntamme toiminnan kehittämisessä. Yhtenä esimerkkinä ”hiljaisuuden polku”.

Ilolla mukana Marjaana ja Unto

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä