Puijon messu soi! -Palmusunnuntain laulaen -messu ja Kirkkokarkelot

Tule virpomaan kotikirkkoon -logo

Puijon kirkko

Tule virpomaan tai virvottavaksi kotikirkkoon! Palmusunnuntaina aloitamme pääsiäiseen johtavan hiljaisen viikon siunaamalla toisiamme virpomalla. Tule askartelemaan virpomisvitsoja ennen messua klo 9.30 ja aamupalalle klo 10.

Messussa saarnaa Teemu Voutilainen, kanttorina on Janne Saarelainen ja Puijon kirkkokuoro laulaa.

Palmusunnuntai muistuttaa Jeesuksen saapumisesta Jerusalemiin aasilla ratsastaen. Kansa heitti hänen eteensä tielle palmunlehviä ja väkijoukko juhli häntä huutaen Hoosianna! Oi, auta, oi pelasta! Palmusunnuntaista alkaa hiljainen viikko, Vapahtajan kärsimysmatka kohti Golgataa.

Päivän ohjelmassa

• Klo 9.30-11 Virpovitsojen askartelua
  • Klo 10 Aamupala, jossa tarjolla puuroa ja mehukeittoa, talon sämpylöitä, mehua/kahvia/teetä.
  • Klo 11 Laulaen-messu, jossa siunataan virpomisvitsat.
  • Messun jälkeen virvotaan kirkolla olevat, ja noin klo 12.30 halukkaat lähtevät virpomaan yhdessä läheisiin palvelutaloihin.

Päivän ohjelmassa mukana myös Niklas Grönholm, Tuula Pitkänen, Elina Knuuttila ja Mari Voutilainen.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Nuorisotyönohjaaja
Kappalainen
70200 Kuopio

Virkavapaalla 1.2.-30.6.2024. Sijaisena Malla Lepistö.

Lastenohjaaja
70200 Kuopio

Vuorotteluvapaalla ja lomalla 2.1.-28.7.2024.

Seurakuntapastori

Perhekeskusyhdyshenkilö