Järvi-Kuopion perheleiri

pe 28.4. klo 16.45 – su 30.4. klo 15.00

Hirvijärven leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tule keväiselle perheleirille, valmiiseen pöytään

Leirille mahtuu 7-14 perhettä, määrästä riippuen. Varasijoille päätyville soittelemme ja laskeskelemme, että mahtuuko.
Leirimaksu on 35 € / perhe, sisältäen bussikuljetuksen, leiriohjelman, majoituksen omilla lakanoilla, ruuan sekä ohjelman.
Leirillä on välillä erikseen aikuisten ja lasten ohjelmaa, tällöin on lastenhoito järjestetty.

Ensi sijalla ilmoittautumisessa ja leirivalinnassa ovat Järvi-Kuopion seurakunnan alueella asuvat.
HUOM. Kannattaa siis ilmoittautua myös varasijalle, jos asut Järvi-Kuopion alueella.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Järjestäjä

Juankoski, Järvi-Kuopion seurakunta, Kaavi, Muuruvesi, Nilsiä, Riistavesi, Säyneinen, Tuusniemi, Vehmersalmi

Diakoniaviranhaltija, lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja