"Kaikuja sisimmästä" konsertti

Antonio Vivaldi: Fagottikonsertto e-molli RV484
Pjotr Tshaikovski: Serenadi jousille
Felix Mendelssohn-Bartholdy: Jousisinfonia nro 6 Es-duuri

Kuopion kaupunginorkesterin Kaikuja sisimmästä -konsertissa kaunis ja taivaallinen yhdistyvät rouheampaan ja jopa angstiseen musiikkiin - eli siinä soi koko elämän kirjo. Kirkkoakustiikka on jousiorkesterin lempeille sävelille mitä parhain ja sointia kannatteleva ympäristö.
Kaikuja sisimmästä -konsertin ohjelmistossa tunnelmat vaihtelevat pohjalaisista, jopa kiihkeistä mielenmaisemista barokin eloisaan ilmaisuun sekä romantiikan ajan herkkiin ja pakahduttaviin tunteisiin. Musiikissa soivat Pehr Henrik Nordgrenin, Edvard Griegin, Antonio Vivaldin, Pjotr Tšaikovskin sekä Felix Mendelssohnin sävelmät. Kuopion kaupunginorkesterin jousia luotsaa kapellimestari Kalle Kuusava ja Vivaldin fagottikonserton solistina on Kuopion kaupunginorkesterin fagotin varaäänenjohtaja Ananta Díaz Martinez.

Kuopion kaupunginorkesterin Kaikuja sisimmästä -konsertit toteutetaan yhteistyössä Järvi-Kuopion ja Kallaveden seurakuntien kanssa
Ti 9.4.2024 klo 18 Maaningan Kirkko
Ke 10.4.2024 klo 18 Vehmersalmen kirkko
To 11.4.2024 klo 18 Riistaveden Kirkko

Kallaveden seurakunta

Kanttori
Kallaveden seurakunta
Maaningantie 32
71750 MAANINKA

Maaningan alue. Kanttorien työalavastuu ja lähiesimiesvastuu.