Lähteellä - rukouksen, musiikin, ehtoollisen ilta.

to 18.4. klo 19.00 – to 18.4. klo 20.30
sininen kuva, jossa ehtoollismalja, laulukirjoja ja raamattu.

Neulamäen kirkon kirkkosali

Tunnelmallinen iltakirkko, jossa tarjolla Lähteelle pysähtymistä arjen keskellä.

Kaipaatko keinoja rukoukseen, paikkaa yhtyä kuoron/bändin lauluihin, kuulla ihmisten ajatuksia keskustelusaarnassa ja osallistua ehtoolliseen?

Lähteellä ilta voisi olla tämä. Tilaisuus alkaa rukoustyöskentelyllä, jossa voi eri tavoin rukoilla - laulamalla yhdessä, kulkemalla kirkko tilan eri rukouspisteillä tai hiljentyä paikalla hetkeksi Jumalan eteen. Tämän jälkeen jatketaan ehtoollisjumalanpalvelusta lyhyemmällä viikkomessun kaavalla. Lähteellä-iltojen saarna osuus on siitä poikkeuksellinen, koska se toteutetaan raamattupiirimaisesti (eli 2-3 henkilöä keskustelee raamatunkohdasta ja siitä nousseista ajatuksista). Iltoja järjestään kerran kuussa Alavan tai Neulamäen kirkolla. Illoissa erityisesti ajateltu nuoria aikuisia, työssäkäyviä ja eläkeikäisiä.

Kevään Lähteellä -illat: 18.1. Alava, 15.2. Neulamäki, 14.3. Alava, 18.4. Neulamäki, 16.5. Alava

Iltoja on toteuttamassa iso määrä vapaaehtoisia ja työntekijöitä, joten jos haluat liittyä mukaan vapaaehtoisten joukkoon ota yhteyttä alla oleviin henkilöihin.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki

Lisätietoja Alavan seurakunnan jumalanpalveluksista Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alavan seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Alavan seurakunta
Vesurikuja 4
70150 Kuopio

Nuoret ja nuoret aikuiset. Liikunta-agentti.