Etelä- Pohjanmaan poliisilaulajat

pe 24.5. klo 19.00
Kuoron kokoonpano.

Alavan kirkon kirkkosali

Kuoroa johtaa diplomilaulaja Arto Risku. Säestyksistä vastaa dir.cant Risto Lehtinen. Ohjelma 10 €. Osa tuotosta lahjoitetaan yhteisvastuukeräykseen.

Kristillis-isänmaallinen konsertti alkaa kaikkien poliisikuorojen tunnuskappaleella Lainvartija ja päättyy Sibeliuksen Finlandia-hymniin. Väliin mahtuu perinteisiä mieskuoroteoksia, mutta myös harvemmin kuultuja kappaleita, kuten Daavidin psalmin 23 pohjalta syntynyt Mun paimen Herra on, Sibeliuksen Suur olet Herra, sekä Synnyinseutu, eli orjien kuoro Verdin oopperasta Nabucco. Ohjelma sisältää myös solistiosuuksia.

Vuosien saatossa kuorolla on ollut yhteiskonsertteja äskeittäin lakkautetun Pohjois-Savon (Kuopion) poliisilaulajien kanssa ja he ovat mukana ohjelman loppuosassa.
Etelä-Pohjanmaan Poliisilaulajat on perustettu 1985 ja on maamme poliisikuorojen joukossa ainoa maakunnallinen. Kuoron kotipaikka on Seinäjoki ja kirjavahvuus 26 laulajaa.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Musiikki Musiikki